Platobné podmienky a doprava

Bankovné spojenie

Názov účtu: Marcela Kopáčová
Banka: mBank S.A.
BIC / Swift: BREXSKBXXXX
IBAN: SK78 8360 5207 0042 0628 3972

Variabilný symbol: #číslo objednávky

V prípade výpadku informačného systému nenesieme zodpovednosť za oneskorené dodanie tovaru.

Cena dopravy

Cena dopravy je stanovená na základe cenníka slovenskej pošty a prepravnej spoločnosti DPD. Aktuálna cena dopravy sa zobrazí až po prihlásení a pridaní produktov do nákupného košíku.

Možnosti dopravy

Slovenská pošta – Kuriér (Balík na adresu)

Termín doručenia:
Tovar skladom, objednaný v Po-Pia do 12. hodiny Vám obvykle odošleme nasledujúci deň a môžete ho očakávať v priebehu 1-3 pracovných dní.

Doručenie:
Vaša zásielka bude doručená v pracovný deň až k Vašim dverám, presný čas doručenia nie je možné ovplyvniť. Ak by Vám termín nevyhovoval, môžete si ho po dohode s dopravcom zmeniť. Doručenie môžete napríklad presunúť na nasledujúci pracovný deň.

Slovenská pošta – Balík na poštu

Termín doručenia:
Tovar skladom, objednaný v Po-Pia do 12. hodiny Vám obvykle odošleme nasledujúci deň a môžete ho očakávať v priebehu 1-3 pracovných dní.

Doručenie:
Vaša zásielka bude pripravená k vyzdvihnutiu na pošte príslušnej k dodacej adrese. O možnosti vyzdvihnutia budete informovaný SMS správou.

Možnosti Platby

Dobierka (Platba v hotovosti)

Klasická forma platby za objednávku, kedy zásielku zaplatíte pri preberaní na pošte alebo kuriérovi prepravnej spoločnosti.

  • Po zadaní objednávky, Vám zašleme na email súhrn objednávky a informačný kód na sledovanie zásielky.
  • Produkty zaplatíte pri preberaní balíka na pošte alebo od prepravcu (kuriéra) Slovenskej pošty
  • Doručenie – 1 až 3 pracovné dni

Bankový prevod

Ide o najrýchlejšiu možnosť objednávky, kedže objednané produkty sú doručené do dvoch dní po prijatí platby na účet. Objednané produkty Vám budú doručené priamo z centrálneho skladu Herbalife.

  • Pri platbe vopred na účet, Vám na email zašlem súhrn objednávky a podklady na platbu.
  • Po pripísaní platby na účet, Vám budú objednané produkty odoslané na adresu doručenia
  • Doručenie – 1 až 3 pracovné dni po pripísaní platby na účet

Osobný odber – Bratislava

Objednané produkty si môžte osobne vyzdvihnúť v centrále Herbalife Slovakia v Bratislave ale iba pri platbe vopred na účet.

  • Osobný odber je možný iba pri platbe Bankovým prevodom vopred na účet!
  • Po zadaní objednávky, Vám zašlem na email súhrn objednávky a podklady na platbu.
  • Po pripísaní platby na účet, Vám zašlem číslo objednávky, s ktorým si vyzdvihnete produkty osobne v centrále Herbalife Slovensko

Na adrese: Hraničná 24, 82105 Bratislava
https://goo.gl/maps/fRRA3TxMPY72

Otváracie Hodiny:

Herbalife Slovakia Bratislava
Od pondelka do piatku:
8:30 – 17:30
Každú stredu zatvorené v čase:
10:30 – 11:30

Produkty musia byť vyzdvihnuté do 10 pracovných dní.

Upozornenie – v centrále Herbalife nie je možné zakúpiť produkty priamo, keďže sa jedná o veľkoobchod, je potrebné postupovať podľa návodu vyššie.

 

Ostatné podmienky

Tovar zostáva do úplného zaplatenia a prevzatia majetkom predávajúceho, avšak nebezpečenstvo škody na veci prechádza prevzatím tovaru kupujúcim.

Fakturačné údaje kupujúceho nie je možné meniť spätne po odoslaní objednávky.

V prípade vydzvihnutia objednávky, ktorá bola uhradená vopred prostredníctvom internetu, môže dopravca požadovať predloženie identifikačného preukazu (OP alebo cestovný pas), a to za účelom predchádzania vzniku škôd a zamedzeniu legalizácie výnosov pochádzajúcich z trestnej činnosti.

Neúplnú alebo poškodenú zásielku je nutné okamžite oznámiť e-mailom na adresu vyziva@naschudnutie.sk, spísať s dopravcom škodový protokol a tento bez zbytočného odkladu zaslať e-mailom, alebo poštou predávajúcemu. Dodatočné reklamácie neúplnosti alebo vonkajšieho poškodenia zásielky nezbavuje kupujúceho práva vec reklamovať, dávajú však predávajúcemu možnosť preukázať, že sa nejedná o rozpor s kúpnou zmluvou..

 

V prípade akýchkoľvek otázok ma neváhajte kontaktovať.